myPostNord Bedrift
Med mottakerportalen for bedrift får du umiddelbar oversikt over alle sendinger på vei til deg, og du velger selv hvordan du vil håndtere din logistikk videre.Aldri har mer av handelen i Norge foregått digitalt, og aldri har det heller vært enklere
Enten du driver klesbutikk, et verksted eller jernvarehandel, der mesteparten av handelen foregår fysisk i butikken, får du varene fra et sted. Og kanskje merker du også et økende behov for å sende ting videre, enten det er til filialen i nabobyen eller en kunde som gjerne vil ha det levert hjem? myPostNord for bedrift løser disse utfordringene for deg.
Fordeler med myPostNord for bedrift
Enkelt
Vi utvikler stadig bedre tjenester for bestilling, frakt, betaling og retur.
Oversiktlig
Du får umiddelbar oversikt over alle dine sendinger
Fleksibelt
Du kan når som helst gjøre endringer på sendingene dine slik du ønsker
Valgfrihet
Du kan betale for tjenestene direkte i våre løsninger eller velge faktura
Vi gir deg umiddelbar oversikt over alle dine sendinger. Du kan se hvor de befinner seg og gjøre ønskede endringer underveis, enten du trenger varene tidligere, senere eller levert et annet sted.
Du bestiller også enkelt retur til varer som skal tilbake til sentrallager eller grossist. Du får også oversikt over alle varer som er på vei tilbake, og når de ventes på plass.
På my.postnord får du oversikt over alle dine betalinger, og du kan velge om du vil betale for tjenestene direkte i løsningen eller velge faktura.
I dine innstillinger velger du hvordan du vil kommunisere med oss, og hvilke varslinger du ønsker. Du styrer også hvilke av dine kollegaer som skal få varsler når noe er på vei.
Hvordan komme i gang
Relaterte tjenester
PostNord Kundeportal
I kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.
Mer om PostNord Kundeportal Gå til PostNord KundeportalPostNord bygger ut flere terminaler
Prisjustering fra 1. september 2022
PostNord vil gjennomføre en ny prisjustering fra 01.09.22. Justeringen skyldes flere faktorer. De viktigste er stigende drivstoffpriser, betydelig lønnsvekst for både sjåfører og terminalarbeidere, en generell kostnadsvekst på produkter, tjenester og rentehevinger av Norges Bank som reduserer investeringsmulighetene blant bileiere.
Les videre