PostNord Kundeportal
I kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.Alt du trenger før å ivareta kontrollen på dine sendinger og nå ut til dine kunder
Jobber du med frakt i en større bedrift? Som kunde av PostNord får du tilgang på alle tjenestene du trenger for å administrere og håndtere transport på en enkel og effektiv måte – alt fra bestilling til oppfølging, kommunikasjon og analyse.
Fordeler med PostNord Kundeportal
Totaloversikt over alle sendinger på vei.
Enkel og effektiv bestilling av sendinger, uansett mottaker og type sending.
Mulighet til å gjøre endringer på sendingene underveis i transporten.
Tilgang til analyser, fakturaer og eksklusiv kundeservice.
For deg som jobber med frakt i en stor bedrift, hvor dere sender pakker, paller eller større gods på regelmessig basis, er det viktig at administrasjonen av dette går så sømløst som mulig. I tillegg er det viktig at systemene som brukes for å håndtere frakten, snakker godt sammen med systemene som håndterer den totale logistikken for din bedrift.
Med PostNords Kundeportal får du:
- Et oversiktlig sted å administrere dine transporter; bestille, endre, spore og følge opp statuser i sanntid.
- Oversikt over alle utgående sendinger, og mulighet til å gjøre endringer på dem.
- Egne rapporter som viser alle sendinger på ulike lokasjoner hos PostNord, og mulighet til å agere på avvik.
- Tilgang til bestillings-APIer for å sikre en smidig handel for deg og dine kunder.
- Betalingsløsninger som gir kundene dine fleksibilitet og frihet, og hvor du kan sende fakturaer med tilpasset kundekommunikasjon.
- God oversikt over alle dine fakturaer.
- Tilgang til alt av analyser og innsikt, og oppfølging fra PostNords rådgivere som er eksperter på logistikk og optimalisering.
- Eksklusiv kundeservice og kontinuerlig oppfølging.
- Mulighet til å finne nye kundegrupper og sende målrettet markedskommunikasjon gjennom våre kanaler; SMS, e-post, fysisk direktereklame til postkassen eller som del av dine fakturaer og annen post.
- Fortløpende evaluering fra dine kunder, slik at du kan følge dem opp og møte dine kunders forventninger og behov til kjøpsopplevelsen.
Vi kan tilby et avansert system for å administrere din bedrifts logistikk. For å komme i gang trenger du kun en bruker. Dette oppretter din kundekontakt for deg.