Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

PostNord Service Point

Med PostNord Service Point kan mottaker selv bestemme hvor og når de vil hente blant 1600 leveringssteder.

PostNord Service Point utleveres til kunder gjennom vårt nettverk av butikker. Våre samarbeidspartnere har god beliggenhet, serviceinnstilte medarbeidere og lange åpningstider. 

Produktmål

Innland

Maks. vekt per sending 35 kg
Maks. lengde 240 cm
Maks. lengde + omkrets 360 cm

Pakkeautomat

Maks. vekt 10 kg
Maks. høyde-bredde-lengde:  60 x 42 x 49 cm

 

Levering

Med 10000 utleveringssteder, inkludert 1600 i Norge, tilbyr PostNord Service Point meget god dekning over hele Norden. Pakkene sendes til valgt utleveringssted og kan følges hele veien. Mottaker får en hentemelding når pakken er ankommet og klar for utlevering. Lange åpningstider i butikken gir kunden valgfrihet mht. henting. 

Uavhentet retur oppstår dersom pakken ikke hentes i løpet av 7 dager. Pakken vil da bli returnert til oppgitt adresse. Hentefristen kan forlenges med 7 dager opp til to ganger av mottaker.

Varsling

PostNord varsler mottaker når pakken er på vei og klar til henting via SMS, e-post og/eller app. Det sendes også ut en påminnelse på dag 3 dersom pakken ikke hentes.

FlexChange

I tillegg til at mottaker selv kan bestemme hvor og når de vil hente sine pakker har de også mulighet til å utsette hentefrist. Mottaker kan også dele pakken med andre på mypostnord.no eller i PostNord Norge-appen, hvis mottaker ikke har mulighet til å hente pakken selv. .

Leveringstid

PostNord Service Point leveres til mottakers utleveringssted i henhold til Ruteplan. Levering blir normalt gjort hverdager i tidsrommet kl. 08-16. Pakken kan spores underveis. For eksakte leveringstider se postnord.no eller vår Kundeportal.

Innhold

Alle typer gods unntatt levende dyr, farlig gods, kjøle- og frysegods, varmegods og flyttegods.