Få markedets beste fraktavtale
Nå kan vi tilby markedets beste fraktavtale til deg som liten eller mellomstor bedrift. Bli kunde på 1-2-3 og kom i gang med dine sendinger!
Skal du starte eller driver du allerede en nettbutikk? Her er noen gode råd til deg.
En god forretningside og en god forretningsplan er helt essensielt for å lykkes i dagens harde konkurranse. Du må vite hva du skal tilby og hvorfor. Det kan godt hende du vil endre kurs etterhvert, men du må ha en plan å starte med. De som er tydelige på hva de skal være har større sjanse for å lykkes.
Det er moro å lykkes, og sjansene er der. Men veldig få har lykkes uten mye jobb. Vær innstilt på å jobbe mye i starten. Du må finne gode systemer som hjelper deg i det morsomme og krevende landskapet du skal inn i. Gode systemer kan gjøre det enklere for deg. Men du må være innstilt på at å starte med noe nytt er krevende.
Hvilken publiseringsløsning skal du velge? Et godt tips er å følge strømmen på akkurat dette feltet. Det er en god grunn til at løsninger blir populære. Løsningen WooCommerce brukes av nær halvparten av alle nettbutikker verden over. WooCommerce gir deg også tilgang til WordPress, verdens mest populære publiseringssystem for nettsider. Med disse to løsningene har du både en god nettbutikkløning, pluss muligheten til å lage for eksempel spennende forsider og bloggartikler.
Les mer om løsningen som tilbys i Woocommerce.
Den største nettbutikkleverandører i Norge heter Mystore. Denne løsningen gir deg virkelig muligheter til å lykkes med nettbutikken din, siden løsningen gir små og mellomstore nettbutikker Norges beste fraktavtale.
Les mer om løsningene som tilbys i Mystore.
Noe av det viktigste du gjør er å sørge for god design. Kundene er nå veldig godt vante og lite tålmodige. Brukeropplevelsen bør være sømløs. Her kan det lønne seg og få hjelp av en ekspert på brukeropplevelse (UX). Du må også teste og ha muligheten til å endre til løsninger som det viser seg passer nettopp dine kunder best.
Leveringen av varene betyr mye for kundens opplevelse av butikken din. Så husk at du ikke er ferdig selv om produktet har forlatt varelageret ditt. Varene du selger må komme vel fram til kunden. Her har du mange muligheter å velge mellom som sikrer at kunden opplever at hele handelen går sømløst. Vi har samlet våre pakkeleveringstjenester her, slik at du kan se om dette kan være noe for deg.
Kunden forventer fleksible betalingsløsninger. Det er også viktig å sikre at du faktisk får betalt for varene dine. Sett deg godt inn i hvilke muligheter du har.
Markedsføring er noe av det mest nyttige du gjør når en ny butikk skal opp og stå. Du må oppsøke kundene der de er. Og det er på Google. Sørg for å bli synlig i Google-søk gjennom å bruke de ordene og frasene som kundene dine bruker når de søker på Google. Dette kalles søkemotoroptimalisering, SEO.
Du kan også betale for å bli synlig i Google med Google Ads gjennom det som kalles søkeordsmarkedsføring eller SEM.
Sosiale medier er også en fantastisk måte å komme i kontakt med kundene på. Det er e-post, også. Husk personvernforordningen (GDPR) når du tar kontakt med kunder.
Det er mye enklere å beholde kunder enn å få nye. God kundeservice er alfa og omega for å lykkes i alt som har med salg å gjøre. Vis kundene at de betyr mye for deg.
Med MyPack Collect kan du sende pakker for levering til utleveringssteder i hele Norden. Vi henter hos deg og leverer til utleveringsstedet.
Med MyPack Home kan du sende pakker som hentes hos deg og leveres direkte til kundens fortauskant.
Send pakker på opptil 2 kg med lav verdi som leveres til mottakerens postkasse eller dørmatte.
FlexChange hjelper kundene med å velge hvordan og når pakken skal leveres. Det er smidig for deg og enkelt for kunden.
Vi gjør det enkelt og trygt for kundene dine å sende varer i retur.
Nå kan vi tilby markedets beste fraktavtale til deg som liten eller mellomstor bedrift. Bli kunde på 1-2-3 og kom i gang med dine sendinger!