Få markedets beste fraktavtale
Nå kan vi tilby markedets beste fraktavtale til deg som liten eller mellomstor bedrift. Bli kunde på 1-2-3 og kom i gang med dine sendinger!
Vurderer du å starte egen nettbutikk er det et par ting du bør ha i bakhodet før du setter i gang. Hvem er målgruppen din? Hvem er dine største konkurrenter? Enkeltmannsforetak eller AS? Hvilken plattform skal du velge? Hvordan skal du frakte varene til kundene dine?
Skal du starte eller driver du allerede en nettbutikk? Les 8 gode tips til hva du må tenke på når du skal starte nettbutikk.
Netthandelsopplevelsen blir stadig viktigere for kundene, og det avgjørende for handelen kan være om leveringsalternativene er enkle og tydelige. Allerede før kjøpet vil kunden vite når, hvordan og hvor leveringen vil skje, hvem som står for den, og selvsagt hva det vil koste.
Kundene vil at leveringen skal passe inn i hverdagen. Vi hjelper deg med å gjøre det enklere for kundene dine gjennom løsninger som gir flere valgmuligheter ved levering.
For å skape en god kjøpsopplevelse er det viktig å ha gode returløsninger. Det er også en god anledning til å følge opp kundene, bygge kundelojalitet og gi dem en god opplevelse også etter at kjøpet er gjennomført.
Forbrukerne ønsker valgfrihet. Det skal være enkelt å velge, og det skal være flere alternativer å velge mellom. Vi hjelper deg med å gjøre det enklere for kundene med løsninger som gir flere valgmuligheter ved kjøp og levering.
Det å skape en sømløs kjøpsprosess som oppfyller alle kundens behov - fra kjøp til levering - er viktig. Vi har utarbeidet 6 anbefalinger om hvordan du kan forbedre dine kunders kjøpsopplevelse.
Med smartere materialvalg og emballeringssystemer som beskytter bedre, samtidig som de gjør gjenvinning lettere, har emballasje-industrien potensial til å bidra til bærekraft.
Det at en vare skades under transport, er et bærekraftaspekt som man ikke alltid er oppmerksom på. Men en skadet pakke innebærer «badwill» både for avsenderen og for logistikkbedriften som fraktet varen. Det finnes enkle knep for å emballere bedre og eliminere fraktskadene.
Det er viktig at emballasjen som brukes for å pakke inn varer både hindrer transportskader, er lønnsom og tar hensyn til miljøet. Her er våre 6 beste tips for å oppnå dette.
Med MyPack Collect kan du sende pakker for levering til utleveringssteder i hele Norden. Vi henter hos deg og leverer til utleveringsstedet.
Med MyPack Home kan du sende pakker som hentes hos deg og leveres direkte til kundens fortauskant.
Send pakker på opptil 2 kg med lav verdi som leveres til mottakerens postkasse eller dørmatte.
Med Cash On Delivery gir du kunden din mulighet til å utsette betaling for varen til den blir levert.
Med Collect In-store får kundene muligheten til å hente varen i din butikk, uten at det krever store investeringer fra deg.
FlexChange hjelper kundene med å velge hvordan og når pakken skal leveres. Det er smidig for deg og enkelt for kunden.
Vi gjør det enkelt og trygt for kundene dine å sende varer i retur.
PostNord Checkout er en kasseløsning som inkluderer både betaling og frakt. Den gir deg en kostnadseffektiv modell for å drive din nettbutikk.
Digitalt banner er en gratis reklametjeneste for deg som vil utnytte kontaktpunktene du allerede har. Utform banner med eget visuelt uttrykk og budskap for merkevarebygging og mersalg.
Nå kan vi tilby markedets beste fraktavtale til deg som liten eller mellomstor bedrift. Bli kunde på 1-2-3 og kom i gang med dine sendinger!
Det tradisjonsrike selskapet Dale of Norway som driver med ferdigstrikk feirer i år sammen med PostNord Norge et 30 års langt samarbeid.
I Netthandelsbarometeret finner du alt du trenger å vite om dagens og fremtidens netthandelstrender.
Vi har utarbeidet en serie med white papers som beskriver den nye virkeligheten som bedrifter møter i den digitaliserte verdenen.
Vi ønsker å inspirere deg og styrke bransjenettverket innen logistikk, netthandel og kommunikasjon.
Vi blir veldig glad om du melder deg på nyhetsbrevet vårt! Da vil du motta nyheter innen e-handel, logistikk og kommunikasjon.