Vil du vite mer om Collect In-store?
Her finner du mer informasjon om tjenesten og hvordan du kommer i gang.
Ønsker du å kunne levere ut egne pakker i butikk? Med Collect In-store har vi utviklet en tjeneste som gjør det enkelt å håndtere logistikken rundt pakker kunden bestiller på nett for å hente i butikk, enten pakken kommer fra et sentrallager eller leveres ut direkte fra butikken som har varen på lager.
For kundene dine betyr det at de får alle varslinger, sporings- og endringsmuligheter som vanligvis følger en levering fra PostNord.
Alle butikkene dine tilgjengeliggjøres i kasseløsningen i nettbutikken og etableres som utleveringssteder i våre systemer.
Når pakkene kommer fra PostNord, bruker du Collect In-store-appen til å skanne dem rett inn på hylla i butikken. Dermed har du til enhver tid oversikt både over alle pakker som skal leveres ut, og hvilke pakker PostNord neste gang skal ta med i retur igjen.
Kunder som velger å hente pakken sin i butikken, får en digital hentemelding i myPostNord, eller en hentekode på sms. Når denne skannes viser appen hvor i hylla pakken ligger, slik at du raskt kan finne den frem, og la kunden signere for utlevering sammen med legitimering.
Pakker som leveres i retur skannes like enkelt inn igjen på hylla i butikken. Skal den tilbake til et sentrallager, kan du velge om pakken skal hentes opp ved neste PostNord-leveranse, ved egen henting eller om du vil ta varen inn i butikkens eget lager.
I tillegg til å levere ut egne pakker, kan du også levere ut pakker på vegne av andre nettbutikker. Da blir du et PostNord utleveringssted.
Som hentested, enten det er for dine egne, eller også andres pakker, gir du kundene dine mulighet til å bruke nettbutikkens tilbud med en fleksibel utlevering, samtidig øke trafikken og muligheten til mersalg i butikken.
Her finner du mer informasjon om tjenesten og hvordan du kommer i gang.