Kundecase
Filtrer resultatene
Ellos
”Vi har jo ingen fysiske møter med våre kunder, så derfor er det ekstra viktig at vi holder det vi lover”, sier Leif Johanson, operativ sjef i Ellos Group.Les videre$Les videreNettbutikkpionerer som går sin egen vei
Med 18 års erfaring fra nettsalg har Royal Designs adm. dir. Hans Bengtsson lært en del. Det som begynte med en direktesatsning mot det amerikanske markedet har i dag blitt en multikanalvirksomhet med mål å bli størst i Norden, så i Europa.Les videre$Les videreKaufmann
Danske Kaufmann er en av detaljhandelskjedene som har innført Collect In-store. Og det har i høy grad skjedd på begjæring fra kundene.Les videre$Les videreVagabond
Vagabond anbefaler PostNord: Noen bedrifter ønsker å ha sentrallager i nærheten. Vagabond flyttet sitt til en annen verdensdel.Les videre$Les videre"Jeg er imponert over den høye kvaliteten PostNord klarer å levere."
Komplett er en av Nordens største netthandelsaktører. Hvert 4. sekund plukkes en vare på det robotstyrte lageret i Sandefjord.
Les videre$Les videre"Med flaskepost gjennom Norden"
Med 30 millioner flasker vin og brennevin som årlig skal fraktes fra AMKA-konsernets sentrallager på Jylland, er nytenkning avgjørende. Det er logistikksjef Anders Ellitsgaard Larsen overbevist om. Målet hans er derfor å prøve å skape den beste opplevelsen for kundene gjennom forbedret logistikk.
Les videre$Les videre"PostNord gjør det smidig for våre kunder"
Zalando er en av Europas ledende nettbutikker innen mote, og akkurat som for andre nettbutikker er leveransen av varene nøkkelen til suksess. Det er viktig at kunden får en god opplevelse, og nettopp derfor samarbeider Zalando med PostNord i hele Norden.
Les videre$Les videre30 års jubileum: Dale of Norway strikker - PostNord leverer
Det tradisjonsrike selskapet Dale of Norway som driver med ferdigstrikk feirer i år sammen med PostNord Norge et 30 års langt samarbeid.
Les Dale of Norways historie$Les Dale of Norways historieClas Ohlson samler alt hos samme leverandør
Med 185 butikker og en omfattende import vokste kravene til logistiske synergieffekter. Løsningen ble en og samme leverandør – PostNord. I takt med fortsatt ekspansjon står nå nye, spennende utfordringer for tur for butikkgiganten, som ikke vil slå seg til ro.
Les videre$Les videreEuroskateshop – løsningen på en logistisk utfordring
Med hjelp fra PostNords pakketjenester og integrerte IT-løsning har Euroskateshop fått både raskere leveranser og fornøyde kunder.
Les videre$Les videreRasktvoksende motevarehus med raske leveranse
– Raske leveranser blir stadig viktigere, sier Johan Gustafsson, logistikksjef hos Stayhard, som har valgt PostNord som logistikkpartner.
Les videre$Les videreSlik lyktes Kicks med omnichannel
Nordens ledende kosmetikkjede, Kicks, vil møte kundene i alle kanaler. Den fysiske butikken samspiller med nettbutikk, iPad og mobilapp for å gjøre kjøpsprosessen så smidig som mulig.
Les videre$Les videre