Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for deg og din bedrift?
Fyll ut informasjonen i kontaktskjemaet med navn, e-post, adresse og bedrift, så ringer vi tilbake til deg.
Her får du tips og råd om hvordan du pakker varer du skal sende, på best mulig og sikreste måte.
Finn leveringssteder i nærheten av deg eller ved adressen du søker etter.
Her får du oversikt over alle sendingene som er på vei til deg, og mulighet til å gjøre endringer på sendingene.
Du vil få en sms eller e-post av oss når vi har mottatt varene dine og er klare for å kjøre dem hjem til deg. Når du får denne beskjeden, må du fortelle oss når det passer for deg å ta imot varene.
Sørg for at din kontaktinformasjon er korrekt, slik at vi sender informasjon og varslinger om dine sendinger til riktig telefonnummer og e-postadresse.
Registrer din leveringsadresse og foretrukken leveringsmåte, slik at nettbutikkene du handler i sender pakkene dit du ønsker.
Velg hvordan vi skal kommunisere når sendinger er på vei - hva slags informasjon ønsker du fra oss og i hvilken kanal vil du ha den?
Savner du en forsendelse, eller har det du har mottatt blitt skadet i transporten? Her finner du informasjon om hvordan du reklamerer eller kommer med synspunkter til oss.
Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i kundenes kjøpsopplevelse. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Her finner du innsikt og veiledning for å sikre gode kundeopplevelser og økte inntekter.
Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i forbrukernes kjøpsopplevelser på nettet. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Vi vet hvordan du skal møte dagens nettforbrukere på deres premisser.
Vi forenkler logistikken for deg slik at du kan fokusere på det som er viktig. Enten du skal sende små pakker eller containerlaster, enten de skal til naboen eller rundt jorden, kan vi hjelpe deg.
Har bedriften en rask veksttakt med økte lagervolumer? Har dere behov for større lagerarealer og for å effektivisere hele logistikkjeden? Vi tilbyr heldekkende logistikkløsninger for bedrifter i forskjellige bransjer.
En grundig analyse av markedet er svært viktig for å lykkes på ditt område. Våre reklame- og analysetjenester hjelper deg med å nå frem til riktig mottaker i riktig kanal og på riktig tidspunkt..
Har du nettopp startet bedrift? Da vet du sikkert at det er mye å holde styr på. Vi har mange smarte tjenester som gjør hverdagen enklere både for deg og kundene.
Dine behov er unike, uansett om bedriften er liten eller litt større. Vi tilpasser våre logistikk- og kommunikasjonstjenester slik at du får en best mulig løsning.
Som stor bedrift eller organisasjon har du unike utfordringer og behov. Vi hjelper deg med å utvikle skreddersydde løsninger innen logistikk og kommunikasjon.
Vi har flere forskjellige løsninger som kan gjøre arbeidet ditt lettere. Markedet er i rask endring, og det ene selskapet er ikke likt det andre. Derfor tilpasser vi oss de behovene du og selskapet har.
PostNord vil gjennomføre en ny prisjustering fra 01.09.22. Justeringen skyldes flere faktorer. De viktigste er stigende drivstoffpriser, betydelig lønnsvekst for både sjåfører og terminalarbeidere, en generell kostnadsvekst på produkter, tjenester og rentehevinger av Norges Bank som reduserer investeringsmulighetene blant bileiere.
Les viderePostNord vil gjennomføre en ny prisjustering fra 01.12.22. Justeringen skyldes at kostnadene på produkter, tjenester samt rentehevinger reduserer investeringsmulighetene blant våre underleverandører. Dette sammen med etterslep på drivstoffkostnader på et høyt nivå, og høstens lønnsoppgjør, gjør at vi må foreta en prisjustering.
Les merMed mottakerportalen for bedrift får du umiddelbar oversikt over alle sendinger på vei til deg, og du velger selv hvordan du vil håndtere din logistikk videre.
Mer om myPostNord for bedriftI kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.
Mer om PostNord Kundeportal Gå til PostNord KundeportalFor å møte det økende pakkevolumet vi har sett det siste året, er kapasitetsvekst en av PostNords viktigste prioriteringer.
Les mer om kapasitetvekstenVi opererer i et utfordrende marked med økt pris- og kostnadspress. Transportbransjen er preget av rekordvekst i kostnader, drevet av økning i råvare- og produktpriser som presser kapitalkostnaden opp. I første kvartal 2023 fortsetter veksten i kapitalkostnader, nå drevet av rentehevinger og lav kronekurs.
Les merBruk våre verktøy til å beregne, booke, bestille og søke etter brev, pakker, paller, adresser, postnumre, leveringstider m.m. Du kan også lage fakturaunderlag og reklameutsendelser.
Fyll ut informasjonen i kontaktskjemaet med navn, e-post, adresse og bedrift, så ringer vi tilbake til deg.
Vi blir veldig glad om du melder deg på nyhetsbrevet vårt! Da vil du motta nyheter innen e-handel, logistikk og kommunikasjon.