Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge

Tips og råd

Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i kundenes kjøpsopplevelse. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Her finner du innsikt og veiledning for å sikre gode kundeopplevelser og økte inntekter.

Hva kan vi gjøre for deg?

  • Hjelp pakken din trygt frem

    Her får du tips og råd om hvordan du pakker varer du skal sende, på best mulig og sikreste måte.

    Les våre pakketips
  • Finn leveringssted

    Finn leveringssteder i nærheten av deg eller ved adressen du søker etter.

    Finn leveringssted
  • Pakker på vei til deg

    Her får du oversikt over alle sendingene som er på vei til deg, og mulighet til å gjøre endringer på sendingene.

    Se dine sendinger
  • Avtal hjemlevering

    Du vil få en sms eller e-post av oss når vi har mottatt varene dine og er klare for å kjøre dem hjem til deg. Når du får denne beskjeden, må du fortelle oss når det passer for deg å ta imot varene.

    Avtal tidspunkt for hjemlevering her
  • Din kontaktinformasjon

    Sørg for at din kontaktinformasjon er korrekt, slik at vi sender informasjon og varslinger om dine sendinger til riktig telefonnummer og e-postadresse.

    Gå til din kontaktinformasjon
  • Din leveringsadresse

    Registrer din leveringsadresse og foretrukken leveringsmåte, slik at nettbutikkene du handler i sender pakkene dit du ønsker.

    Gå til din leveringsadresse
  • Dine varslingsinnstillinger

    Velg hvordan vi skal kommunisere når sendinger er på vei - hva slags informasjon ønsker du fra oss og i hvilken kanal vil du ha den?

    Gå til dine varslingsinnstillinger
  • Savnede, skadede eller forsinkede forsendelser

    Savner du en forsendelse, eller har det du har mottatt blitt skadet i transporten? Her finner du informasjon om hvordan du reklamerer eller kommer med synspunkter til oss.

    Mer om savnede, skadede eller forsinkede forsendelser

Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i kundenes kjøpsopplevelse. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Her finner du innsikt og veiledning for å sikre gode kundeopplevelser og økte inntekter.

Hva kan vi gjøre for din virksomhet?

  • Netthandel

    Leveringen spiller en stadig viktigere rolle i forbrukernes kjøpsopplevelser på nettet. Hvordan du leverer, er minst like viktig som hva du leverer. Vi vet hvordan du skal møte dagens nettforbrukere på deres premisser.

    Mer om netthandel
  • Supply Chain og logistikk

    Vi forenkler logistikken for deg slik at du kan fokusere på det som er viktig. Enten du skal sende små pakker eller containerlaster, enten de skal til naboen eller rundt jorden, kan vi hjelpe deg.

    Mer om Supply Chain og logistikk
  • Tredjepartslogistikk

    Har bedriften en rask veksttakt med økte lagervolumer? Har dere behov for større lagerarealer og for å effektivisere hele logistikkjeden? Vi tilbyr heldekkende logistikkløsninger for bedrifter i forskjellige bransjer.

  • Reklame og analyse

    En grundig analyse av markedet er svært viktig for å lykkes på ditt område. Våre reklame- og analysetjenester hjelper deg med å nå frem til riktig mottaker i riktig kanal og på riktig tidspunkt..

Finn løsninger til deg

  • Nystartet bedrift

    Har du nettopp startet bedrift? Da vet du sikkert at det er mye å holde styr på. Vi har mange smarte tjenester som gjør hverdagen enklere både for deg og kundene.

  • Små og mellomstore bedrifter

    Dine behov er unike, uansett om bedriften er liten eller litt større. Vi tilpasser våre logistikk- og kommunikasjonstjenester slik at du får en best mulig løsning.

    Tjenester for små og mellomstore bedrifter
  • Store bedrifter

    Som stor bedrift eller organisasjon har du unike utfordringer og behov. Vi hjelper deg med å utvikle skreddersydde løsninger innen logistikk og kommunikasjon.

    Tjenester for store bedrifter
  • CRM- og markedsansvarlige

    Vi har flere forskjellige løsninger som kan gjøre arbeidet ditt lettere. Markedet er i rask endring, og det ene selskapet er ikke likt det andre. Derfor tilpasser vi oss de behovene du og selskapet har.

    Tjenester for markedsansvarlige

Anbefalte tjenester for din virksomhet

Prisjustering fra 1. september 2022

PostNord vil gjennomføre en ny prisjustering fra 01.09.22. Justeringen skyldes flere faktorer. De viktigste er stigende drivstoffpriser, betydelig lønnsvekst for både sjåfører og terminalarbeidere, en generell kostnadsvekst på produkter, tjenester og rentehevinger av Norges Bank som reduserer investeringsmulighetene blant bileiere.

Les videre

Prisjustering fra 1. desember 2022

PostNord vil gjennomføre en ny prisjustering fra 01.12.22. Justeringen skyldes at kostnadene på produkter, tjenester samt rentehevinger reduserer investeringsmulighetene blant våre underleverandører. Dette sammen med etterslep på drivstoffkostnader på et høyt nivå, og høstens lønnsoppgjør, gjør at vi må foreta en prisjustering.

Les mer

myPostNord for bedrift

Med mottakerportalen for bedrift får du umiddelbar oversikt over alle sendinger på vei til deg, og du velger selv hvordan du vil håndtere din logistikk videre.

Mer om myPostNord for bedrift

PostNord Kundeportal

I kundeportalen styrer du alle dine leveranser til dine mottakere. Administrer dine sendinger, endre, spore og følg opp statuser i sanntid.

Mer om PostNord Kundeportal Gå til PostNord Kundeportal

Vår kapasitet er i vekst

For å møte det økende pakkevolumet vi har sett det siste året, er kapasitetsvekst en av PostNords viktigste prioriteringer.

Les mer om kapasitetveksten

Prisjustering fra 1. juli 2023

Vi opererer i et utfordrende marked med økt pris- og kostnadspress. Transportbransjen er preget av rekordvekst i kostnader, drevet av økning i råvare- og produktpriser som presser kapitalkostnaden opp. I første kvartal 2023 fortsetter veksten i kapitalkostnader, nå drevet av rentehevinger og lav kronekurs.

Les mer

Alle våre verktøy

Bruk våre verktøy til å beregne, booke, bestille og søke etter brev, pakker, paller, adresser, postnumre, leveringstider m.m. Du kan også lage fakturaunderlag og reklameutsendelser.

Til Kundeportalen for avtalekunder

Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for deg og din bedrift?

Fyll ut informasjonen i kontaktskjemaet med navn, e-post, adresse og bedrift, så ringer vi tilbake til deg.

Kontakt oss

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi blir veldig glad om du melder deg på nyhetsbrevet vårt! Da vil du motta nyheter innen e-handel, logistikk og kommunikasjon.

Få nyhetsbrev fra oss