Hopp over navigering og søk
Öppna i Microsoft Edge
2019-02-11 13:56

PostNord Norge på Facebook - for å hjelpe forbrukere

Visste du at PostNord Norge har fått sin egen Facebook-side? 
I 6 måneder har vi hatt en aktiv Facebook-side med hovedfokus på å hjelpe forbrukerne ved å svare på spørsmål, og løse problemer som oppstår hos oss.

Ved å være aktive på Facebook ønsker vi å skape en god relasjon med deg som kunde og våre sluttforbrukere gjennom å vise at vi er tilgjengelige og pålitelige, og at vi lytter til dere.

Samtidig ønsker vi:

  • Å posisjonere PostNord som ekspert innen e-handel med fokus på spørsmål innen vare-distribusjon og omnikanal-løsninger.

  • Å posisjonere PostNord Norge som ledende aktør hva gjelder effektive logistikk- og kommunikasjonsløsninger til, fra og innen Norden.

  • Å vise at vi er et nordisk konsern, og at vi tar posisjonen som en aktør på høyde med våre sterkeste konkurrenter.

Klikk her for å følge oss på vår Facebook-side 

Bilde av kunderservice som svarer på Facebook
Fra venstre: Jacob, Maria, Ismail, Bautista og Marty

Driftsmeldinger

Her finner du informasjon over hendelser som påvirker vår produksjon og distribusjon.

Se også:

Vei- og trafikkinformasjon fra Statens vegvesen
Trafikkmeldinger fra Bane NOR
Varsler om naturfarer i Norge

Se driftsmeldinger